Czekoladki reklamowe w kinach

Posted on

Czekoladki reklamowe

Czekoladki reklamowe

Rozmaite lokale usługowe coraz częściej zmuszone są prowadzić działania o charakterze marketingowym. Dzieje się tak ze względu na wzrastającą konkurencję w każdej niemalże branży. Jako przykład lokalu usługowego można podać kino. Nie da się ukryć, że powstaje coraz więcej nowoczesnych kin, dostosowanych do filmów w jakości 3D oraz 5D. Pojawiają się one już nie tylko w dużych miastach, ale również w mniejszych miejscowościach. Dlatego też innowacyjne działania marketingowe są bardzo wskazane, aby przyciągać klientów. Słodycze reklamowe i ich dystrybucja na terenie kina należy do tego rodzaju innowacyjnych działań.

Słodycze, np. czekoladki reklamowe, mogą być rozdawane w kinach razem w zakupem biletu. Ilość podarowanych czekoladek może być proporcjonalna do liczby zakupionych biletów lub też może być stała. Zależy to od konkretnych wytycznych. Nie ulega wątpliwości, że klienci kina, obdarowani tego rodzaju miłym podarunkiem, do tego kina niezwłocznie powrócą. Cel działań marketingowych jest zatem osiągnięty.

Czekoladki reklamowe w kinach można także rozdawać przy wejściu na salę kinową bądź przy wychodzeniu z niej. Cel tutaj jest dokładnie taki sam jak powyżej. Skutek także powinien być zbliżony: wzrost zainteresowania danym kinem ze strony klientów, a także potencjalnych klientów, którzy zdecydują się odwiedzić lokal m. in. przez wzgląd na owe podarunki.

Czekoladki reklamowe rozdawane w kinach powinny nosić nadruki z symboliką tegoż kina, w tym logiem, krótkim hasłem lub sloganem reklamowym, itp. Ewentualnie reklama może dotyczyć także innych firm związanych z działalnością kina, np. producentów i dystrybutorów filmów, przedsiębiorców dostarczających produkty spożywcze do kin, itp. Każda z wymienionych firm zyska na tego rodzaju reklamie dużo. Oczywiście najwięcej zyska samo kino.

Innowacyjne działania, jak te przedstawione krótko powyżej, mogą pomóc w rozwoju firmy, w tym przypadku kina. Ważne jednak jest, aby zachować oryginalność. Powielanie cudzych pomysłów nie musi przynieść spodziewanych zysków.

Tags: , ,