Nietypowe długopisy z nadrukiem

Posted on

Długopisy z nadrukiem

Długopisy z nadrukiem

Współczesny marketing stawia przed reklamodawcami surowe wymagania. Muszą oni dbać, aby ich działania zmierzające do pozyskiwania klientów były nietuzinkowe, oryginalne, a jednocześnie w najwyższym stopniu efektowne. Działaniami takimi mogą być np. produkcja gadżetów reklamowych, wykorzystanie przestrzeni miejskiej w reklamie, itp. Pierwsze z narzędzi – gadżety reklamowe – cieszą się rosnącą popularnością. Ponieważ jednak jest ich na rynku coraz więcej, a ich produkcją lub dystrybucją zajmuje się coraz więcej firm, obecnie, aby odróżnić się od konkurencji, należy przygotować gadżet w nietypowym kształcie, wyglądzie lub o nietypowych funkcjach.

Powyższą tezę pomogą zobrazować nietypowe długopisy z nadrukiem. Są to prawdopodobnie najpopularniejsze ze wszystkich gadżetów reklamowych, dlatego jak nigdzie indziej liczy się tu nietypowość. Jakie nietypowe długopisy z nadrukiem można wymienić?

Przede wszystkim te, które wyglądem imitują inne przedmioty. Mogą zatem występować w kształcie zapalniczki, breloczka, otwieracza do butelek, itp. Pomysłów może być tu bardzo wiele. Ważne, aby przedmiot, który dany długopis imituje, był równie funkcjonalny albo też śmieszny. Wówczas efekt imitacji będzie pełny.

długopisy z nadrukiem mogą także posiadać dodatki, które uczynią je nietypowymi. Dodatki te to np. światełka. Źródłem światła może być dioda LED. W innym przypadku długopis może świecić w ciemności – co szczególnie podoba się dzieciom – lub emitować podczerwień. Dodatkiem może być też np. wymienny wkład, elektroniczny napis na powierzchni długopisu, itp.

Wreszcie takie nietypowe długopisy noszące nadruki mogą mieć różne nietypowe funkcje. Pisanie zmywalnym atramentem lub materiałem widocznym jedynie w podczerwieni jest nietypowe, dlatego długopisy, które to potrafią, mogą być za takie uważane.

W nietypowości najbardziej liczy się kreatywność. Aby odróżnić się od konkurencji, należy wymyślić coś, czego nikt wcześniej nie wymyślił. Wówczas efekt nietypowości będzie stuprocentowy.

Tags: , ,